3. oktober 2023
»Poklic je dinamičen, raznolik in zabaven. Voziš se naokoli in marsikaj vidiš, delamo po vsej Sloveniji in jo poznamo maksimalno.«
Oražem opisuje svoje zadovoljstvo s poklicem serviserja.
3. oktober 2023
»Zanimanja za popravila je veliko, odločanje strank za popravila pa je drastično upadlo. To je trend zadnjih petih, šestih let.«
Oražem opisuje trend upadanja odločanja strank za popravila gospodinjskih aparatov.
3. oktober 2023
»Kot da bi govoril steni, naj se premakne, pa se bo prej premaknila, kot se bomo mi.«
Oražem izraža pesimizem glede podaljševanja življenjske dobe elektronskih aparatov.
3. oktober 2023
»Včasih so ljudje navezani na določen aparat in ga želijo popraviti. Običajno so stari aparati vredni popravila, saj so narejeni tako, kot je treba.«
Oražem opisuje situacije, ko ljudje želijo popraviti stare gospodinjske aparate.
3. oktober 2023
»Pri nizkocenovnih aparatih se proizvajalec zaveda, da zahtev po popravilih ne bo. Za obdobje garancije jih mora zagotavljati, potem pa ne več.«
Oražem pojasnjuje pristop proizvajalcev pri nizkocenovnih gospodinjskih aparatih.